Yenil - Yenilen - Yenile

 

    Doğum günümle beraber yeni yıl için yazıyorum bu sefer. Kendime söylemek istediğim ve sizinle de paylaşmaktan mutlu olacağım güzel bir enerjim var bu yazı için. 

   2022'ye girdiğimde Amerika'daydım ve hayatımda hiç hissetmediğim kadar sıkılmış hissediyordum honeymoon döneminin bitip artık nötr hissettiğim döneme denk gelmişti, kendime yeni yaş hediyesi olarak Miami'de tatil ayarlamıştım.  Kendime maddi hediye almanın hazzını yaşadığım bir yıldı. Bu yıl tüm süreç içinde büyüdüğümü, değiştiğimi ve asla asla dememeyi öğrendiğim çok güzel kahkahalarla ağlamalarıyla geçirdiğim bir yıl oldu.

    Bu yıl kendim için yaptığım en güzel şey sanırım artık kimseden fikir almayıp kulaklarımı kapatıp istediğim yöne doğru yürürken istediğim şarkıyı açma özgürlüğünü kendime tanımam oldu. Yürüdüğüm o yolda dinlediğim şarkımı açmanızı istiyorum bu blogu okurken (Aerosmith - Dream On ).Yılın başından beri sürekli her duygu halinde dinlediğim ve her dinlediğimde tüm duygularımı hissettiğim şarkı...  Kendime çok teşekkür ettiğim konu da her duyguyu sonuna kadar yaşayabilmeme yer hazırlamamdı. Kendime zaman tanımayı, düştüğümde canımın acısından ağlamanın zayıflık olmadığını, insanlara karşı kin beslemektense insanlardan uzaklaşmanın daha iyi olduğunu, çok konuşmaktansa dinlemenin bana verdiği huzuru, asla yapmam dediğimiz şeyleri yaptığımızda nasılda keyifli olduğunu, sevmenin sınırsızlığını ve güzelliğini, öfkelenmenin ve sinirlenmenin aslında kendinizi tanımada yardımcı olan büyük duygular olduğunu ve en önemlisi kocaman yumuşacık bir kalbe sahip olmayı, insanları üzen o kalın duvarların aslında sevdiklerine karşı olmaması gerektiğini, bazı şeylere veda etmenin yeni gelenlere hoşgeldin demenin farklı bir yolu olduğunu, sessiz kalmanın gürültü yapmaktan çok daha güçlü olduğunu, yardıma ihtiyacın olduğunda yardım almanın zayıflık olmadığını ve yardım etmenin egonla arandaki bağı zayıflattığını, ürettikçe öğrenmeyi, konfor alanından çıktıkça öğrenmenin verdiği hazzın seni aslında gerçek konfor alanına yaklaştırdığı gerçeğini, birinin seni farketmesindense kendinin farkında olmanın daha ulaşması zor bir seviye olduğunu, sevgisiz yapılan hiçbir şeye saygı duyulmadığını, sınırsız ve durdurulamaz olduğumu öğrendiğim bir yıldı diyebilirim. Kimi zaman çok güldüm kimi zaman sinirlendim kimi zaman ağladım, kimi zaman özlediğim anlar oldu. O kadar ucu bucağı olmayan bir yıldı ki 2023'te daha iyilerini diliyorum keyifle ve tüm duygularla geçmesini, beni büyütmesini, öğretmesini istiyorum. 

     Her geçen gün kendimi tanımaya yaklaşırken bi' o kadar uzaklaşıyorum. Önceden çok net olan şeyler artık o netlikle değiller ve asla net olmayanlar ise çok netler. Tüm yeniliklere kollarımı açıyorum ve onlara kocaman sarılıp benimsiyorum. Kendime zaman ayırmanın keyfini çıkarıyorum. Kendime başarılı olamadığımda hiç değilse denedin diyebiliyorum, insanları affedebilip yoluma dönüp yürümeye devam edebiliyorum. 

    Kendi yolunuzda, kendi şarkınızla, kendinizle özgürce yürüyebildiğiniz, kendinizle tanıştığınız güzel bir yıl olsun. 

    






Yorumlar

Popüler Yayınlar