KENDİME!!

  Bugün kendime doğum günüm için yazıyorum. 


     Hayatımda bir yıl içinde bir çok şey değişti, kendimde buna dahil. Geçen yıl karamsar olan ben bu yıl içimde kocaman bir sevgiyle her şeyin yapılabileceğine inanan bir Melis var. Bir çok insanı hayatımdan çıkarma cesareti buldum ve bir çok insanı hayatıma dahil etme cesaretinde bulundum bu beni kendime yakınlaştırdı, kendimi keşfetmemi sağladı. Dünyaya her ne verirseniz size onu geri veriyor hem de cömertçe.Her ne yapıyorsam kalbimden gelerek yapıyorum bunu en iyi ailem bilir. Bunu da mutfakta öğrendim, sevgisiz yapılan hiçbir içten hayır gelmez derlerdi şeflerim ne kadar da haklılar... Lisede ki halime bakıyorum da arada ne kadar yorulmadan hedef odaklı çalışmışım diyorum kendimi her gün tebrik ediyorum şuan lisede çok çalışan Melis sayesinde istediğim hayatı yaşayabiliyorum en çok ona teşekkür ediyorum. Dikbaşlı, istediğini alan ve kimseyi dinlemeyen, kendi ağlayıp kendi kalkan Melis ne kadar zor şeyler başarmışım ne kadar güçlü kalmışım şimdi farkediyorum. Çok güzel insanlardan çok güzel şeyler öğrendim bu her zaman olumlu yolla olmadı ama üzülerek öğrendiği her şeyi daha kolay değiştiyor insan hayatında bunun için de minnettarım, hatalarımdan yeni şeyler öğrenip yeniliklere açık olduğum için. Yurt dışında yaşamaya başladığımdan beri ailemin desteğini hiç hissetmediğim kadar hisseder oldum, büyüdükçe insan içine dönüyor sanırım. Diğerlerini duymuyorsun sadece değer verdiğim insanlar iyi olsun gerisi mühim değil diyorsun. Dünya yansa umrunda olmaz. Ve sahip olduğum sayılı insanlar için minnettarım , beraber sevinip beraber ağlayabildiğim bir avucu doldurmayacak ama kalbimi yumuşacık ve sıcacık yapan arkadaşlarım var. Ve güzel kızım, Seni çok seviyorum... Bunca yüke karşı dimdik kaldığın için. Onca üzgün gününde gözyaşlarını kendin silebilme cesaretine sahip olduğun için seninle gurur duyuyorum ve şu eski kendine zarar verecek derecede olan işkolikliğini az da olsa bırakabildiğin için. Yetişebildiğin kadarına yetişşip hayatını yaşamaya odaklı olduğun için, sevdiklerine zaman ayırdığın için. İleride birini kaybettiğinde hiçbir pişmanlık duymayacağın şekilde yaşama cesaretini gösterdiğin için sana teşekkür ederim.  Hayatında önce kendini sevip mutlu etmeyi öğrendiğin için sonra da bu mutluluğunu insanlara yayabildiğin için çok ama çok şanslısın. Seneyi görmek nasip olursa tüm bunların üstüne çok daha güzel deneyimlerimiz olacağına eminim. Üzülmeyi ve sevinmeyi dibine kadar yaşayıp en uçta en aşağıda yaşamaya davet ediyorum seni. Her gün kendin için bir şey yapmayı da unutma lütfen. Seni çok seviyorum tüm güçlü yanlarınla ve zayıflıklarınla beraber. 







Yorumlar

Popüler Yayınlar