Ben Kimim ve Dönem Nasıl Geçti?

Bu bloğumda size kim olduğuma dair bir kaç ipucu veriyim diyorum ama tabi ki okuyan ve beni tanıyanlar büyük ihtimalle tahmin etmeye başlayacaktır. Dönem sonu geldi cuma günü karnelerimizi alacağız. 11.sınıfın 1. dönemi de bitti lise bitiyor 17. yaşım bana uğurlu geldi çoğu şey istediğim gibi oluyor ya da doğru olanı istiyorum bunun  kararını gelecekte vereceğim. Bu dönem hatta bu yıl okumamam gereken kitap listesi yaptım ve kesinlikle bunları okudukça size de önerilerde bulunmak istiyorum yakında eğer imkanım olursa tarif videoları çekmek istiyorum. Okulda yarışmaya hazırlanacağım bu dönem her işlemi video çekmeye çalışacağım sizler için. İzmir Gastronomi Fuarına hazırlanıyorum aslında amacım bir şeyler öğrenmek 1. olmayı çok beklemiyorum dereceye bile giremesem de kesinlikle o heyecanı yaşamak istiyorum. Şubat ayında düzenlenen Ege Otelin düzenlediği yarışmaya katılacağım ve kendime özgü bir tabak geliştirmeyi düşünüyorum biraz fazla deneme yapacağım belki ama kesinlikle özgün bir tabak çıkarmak istiyorum. Dönem sonu geliyor dedim bu dönemi değerlendirecek olursam psikolojik olarak gerçekten zor geçti hep kendimle savaştım bir tarafım aman sen yaparsın sınavları halledersin çalış derken diğer tarafta bir o kadar güvensizlik oluyordu ama her şeyi en iyi şekilde yapmaya çalıştım adıma yakışır davranmaya çalıştım. Mutfak derslerinde benim açımdan aşırı verimli geçmedi fakat geçen yılki sınıfa göre verimliydi çünkü benim açımdan şu problem oldu yanımda çalışan insan az çok problemli olduğundan genelde basit tarifler seçmeye özen gösterdim çünkü ikimizin ortak çalışması lazımdı daha sonra şeflik bende olduğundan zaten beynim çok dolu oluyordu diğer uygulamalara bakmaya çok zamanım kalmıyordu. Bazen gözüm doldu sinirden bazen gülmekten gözüm yaşardı her şeyiyle çok güzel geçti dolu dolu yaşadım mutfaktaki günlerimi. Gelelim karneme ortalamam 91.59 fakat kendimi memnun edemedim ne yazık ki döneme başlarken 95'e dayanmak istiyordum hiç yoktan 93 civarı beni daha mutlu ederdi ama okul 1.liği bende gibi duruyor cuma günü belli olacak ve eğer 1. olursam kim olduğumu net olarak açıklamayı düşünüyorum ve yarışmaya hazırlanma dönemde yaptığım her uygulamada canlı yayın açmayı düşünüyorum hem sizden fikir alırım hem belki benden öğreneceğiniz bir kaç bir şey öğrenirsiniz . Şimdi aklınızda neden başta kim olduğunu söylemedin sorusu oluşabilir fakat şöyle bir açıklama yapayım Z kuşağının duvarları olduğunu ve önyargılarla dolu olduğu düşüncesindeyim size 17 yaşında bir geldiğinde genelde küçümseniyor ve önemsenmiyor ama şuanda beni az çok tanıdınız gerçi hala aktif olarak sayfayı kullanamıyorum çünkü gerçekten çok yoğun oluyorum ama tatilde kesinlikle yaptıklarımı size canlı yayınla aktarmayı düşünüyorum. Eğer bu konuda önerileriniz varsa kesinlikle dm atın yorum yapın siz konuştukça sayfamız ve ailemiz büyüyecektir belki de bu mesleğe girmeyi düşünenlere az da olsa yardımcı oluruz .Ve son olarak şu meslekteki en fazla sevdiğim olay kimden yardım istesem kimse sorgulamadan kucak açıyor emin olun sizde yapmak isterseniz kimse size engel olamayacaktır unutmayın siz kendi sınırınızı kendiniz belirlersiniz. Mutfakta ve hayatta şansınız bol düşünceleriniz keskin olsun :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar