Düzensizlik İçindeki Düzen

    Bu yıl ki doğum günü hediyemin net dönüşümün belli olmadığı bir ülkeye gelmek olduğunu inanın ben bile hayal edemezdim bundan bir kaç ay öncesine kadar. Avusturya… Mezun olduktan sonra ne yazık ki Türkiye’de işler düşündüğüm gibi gitmediğinden ve olabilecek en iyi seçeneği değerlendirdiğinden bahsetmiştim. 

    Bu süreç sadece daha önce deneyimlemediğim bir çok şeyi aynı anda verdi bana. Hayatımın her döneminde yurtdışında yaşamak isteyen biri olarak hiç ummadığım hisler yaşadım. Amerika döneminde bu kadar duygusal değildim ama pasaport kontrolünden geçerken çok büyük kırgınlığım vardı ülkeme dair. Daha iyi şartlarda yaşamak için sürekli valizlerle yaşıyorum son 5 yıldır. Neden kendi ülkemde bunları yapamıyorum sorusunu sorduğumda bu ülkenin bizden aldıklarına baktığımızda hep azalan taraf biz oluyoruz. Sevdiklerimizden ayrılıyoruz, kurduğumuz düzenden ayrılıyoruz kimi zaman o düzeni yakalayamıyoruz bile, önceden bunları düşünmezdim çok fazla ama şimdi neden bunu yapmak zorunda kalıyoruz kısmını düşünüp duruyorum sonra boşvermeye çalışıyorum. 

    Alp dağının kıyısında olmak uzun süreli olumsuz düşüncelere el vermiyor ne yazıkki dışarıya çıkıyorsun gördüğün manzaraya mutlu oluyorsun, havası daha dinç tutuyor, 8 saatlik uykuyla dinleyebiliyorum, insanlar zaten alışmam için her türlü şekilde yardımcı oluyorlar, %60 olan kan oksijen seviyem artık %100 oluyor.Tüm bunları düşününce açıkçası elimde olanlarla mutlu olmaya motive olmaya devam ediyorum. İkametgahım da artık burada çok güzel aile olmuş bir ekiple beraberim ve bu durumdan memnunum. 

     Sadece yorulduğum tek bir konu var ki o da düzensizliğin içinde sürekli düzen oluşturmaya çalışmam ama bu durum artık düzensizliğin düzenimin olacağı hiç aklıma gelmezdi :) kim bilir belki de barışmam gerekir valizlerle yaşamaya. Avusturya zaman içinde bakalım neler alıp neler verecek bana birlikte göreceğiz.  2019'dan beri kendime verdiğim sözü tutuyorum hiç değilse, her yıl en az 1 ülke gör ve kendime kimsenin bana veremeyeceği, gönülden istediğim bir hediye veriyorum. 

   KENDİNİZE KİMSENİN SİZE VEREMEYECEĞİ HEDİYELER VERİN. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar