Sponsorluk Alma

       Düşündüğünüz gibi Fulbright her ne kadar tüm her şeyi karşılamış olursa olsun kişisel harcamalarınızda oldukça fazla oluyor. Mesleğinize göre bu ihtiyaçlar değişecektir fakat ben aktif olarak mutfakta kalacağım için bıçak setine ve aşçı ceketi ve önlüğüne ihtiyacım olacağını öngörüp araştırma yaptım. Türk olarak gittiğim için ve amaç kültürel etkileşim olduğundan ben Türk markalarını seçtim çünkü önemli olan iyi olduğumuz konuları daha iyi tanıtabilmemiz.

Ek olarak sadece bu yolda değil yarışmalar akatılırken de başarılı olduğunuz bir konuda da farklı alanlarda sponsor bulabilirsiniz. Araştırıp mail atmanız ve cevap beklemeniz gerekiyor. 

       İlk olarak bölümünüzü ve mesleki ihtiyaçlarınızı kararlaştırmalı ve firma seçmelisiniz. Önemli olan gerçekten doğru firma ile iş birliği yapabilmeniz bu hem size kazandıracaktır hem de kaliteli ürünlerle doğru amaç ile çalışabileceksiniz. İhtiyacınızı belirleyip firma konusunda karar kıldığınızda mail ile öncelikle neden istediğinizi ne istediğini ve ne için  istediğiniz belirten bir yazı yazmanız gerekmekte İkna edici olması gerektiğini düşünüyorum. Eğer gerçekten ihtiyacınız yoksa kesimlikle talepte bulunmanızı önermiyorum çünkü başka insanların nasibine girmiş oluyorsunuz. Mailinizi hazırlayıp yolladıktan bir kaç gün içinde dönüş yapılıyor olumlu yada olumsuz olarak dönüş yapılmasını da talep etmenizi öneriyorum çünkü zamanınız kısıtlı ve belirsizlik ile uğraşmamış oluyorsunuz olumsuz olursa farklı firmalara yönelebilirsiniz benim ihtiyacım olan bıçak seti ve aşçı önlüğüydü iki firma ile anlaşma sağladım bu şekilde. 

       Öncelikle https://ascielbisesi.org/ https://www.instagram.com/ascielbisesi/?hl=tr önlüğümü Ali TOKMAK ile beraber yaptık kendisi tam bir ağabey olup desteğini esirgemediği için çok teşekkür ediyorum ve kendisinin ölçü almadan üzerime oturan önlükleri ile ve ne kadar sanatsal işler yaptığına önlüklerim bana ulaştığında daha da farkına vardım. Gerçekten hayran kaldığım işlik var ceketlerimde ve önlüklerimde. Kendisi hiçbir beklentide olmadan bana iki ayrı güzel ceket ve önlük yolladı yüreği gibi güzel iş yaptığı açıkça ortada. Dünyada böyle insanlara denk gelmek beni o kadar mutlu ediyor ki size anlatamam. 

       İkinci olarak PİRGE Ailesi https://www.pirge.com/  https://www.instagram.com/pirge1879/?hl=tr ile iletişime geçip kullanma amacıma uygun en uygun bıçak setini yolladılar. Mail ile iletişimde kalıp 9 ay boyunca güzel videolar ve resmimler ile beraber çalışıyor olacağız. Hem kendi instagramım da hem de Pirge'nin instagramında paylaşımlar yapacağız. Haftada bir video veya fotoğraf olarak planladık bir aksilik olmadığı takdirde planımız ile sizlere de güzel bilgilendirici videolar ve resimler aktaracağız 9 parçalı classic şef bıçak seti  ile  Amerika yolcuğuma çıkacağım. Pirge' ye bu yolda destek olduğu için ve güzel proje teklifi için teşekkür ediyorum. 











 


Yorumlar

Popüler Yayınlar