Kişiliğimin Gelişmeye Başlaması

Şimdi lise hayatım boyunca yıldan yıla çok farklı düşüncelere girdim tek değişmeyen konu hedefti. Lise 1'de tam bir aşıktım gözüm aşktan başka bir şey görmüyordu fakat kısa sürdü 9 ay kadar daha sonrasında her insan gibi duygusal kayıp yaşadıktan hemen sonra 'Kendimi nasıl geliştirim? ' konusu üzerinde çalışmalara başladım ve farkında olmadan bencil biri oldum, daha fazla kendimi düşündüm ve hep kendim için yaşadım. 10.sınıfta insanlardan uzaklaştım hepsinden kazık yedim ve insanların bana yardım edebileceği konusunda olumsuz düşüncelere kapıldım ve 11 sınıfta ise insanlara yardım etmeyi, iyi niyetli yaklaşmayı, affetmeyi denedim ve güzel sonuçlar aldım. Şimdi siz birisine anlamsızca gülümserseniz karşınızdaki %90 olasılıkla kahkaha atacaktır. Bu nedenle iyi yaklaşmaya özen gösterdim bilgilerimi saklamadım paylaştım hatta ilk defa insanlar için bir şey yapıp bir proje tasarladım kendi kafamda insanları araştırmaya sürükleyecek bir proje düşündüm ve buldum. Bundan önceki yılda menü kartı tasarladım Osmanlı Mutfağı üzerine hala daha hocamla konuştuğumda sakladığını söyler. Gelelim lise 3. sınıfa; sınıftaki projeme farklı tecrübelerdeki aşçılarla konuşup farklı yolları ,farklı yaşamları, farklı tercihleri ,farklı düşünceleri kapsayan bir röportaj yapmaya karar verdim hocama sunduğumda ise bu fikri beğendi ve destek verdi. Şeflerle, aşçılarla, pastacılarla konuşmaya başladım alaylılar veya jokerlerle konuştum okuyan okumayan herkesle konuştum.(şuanda kim olduğumu anlayanlar olabilir çünkü bir çoğunuzla röportajım hakkında konuştum zaten sizler önyargıyla yaklaşmayacaksınızdır fakat beni tanımayanlar için kim olduğumu şuan için belirtmek istemiyorum. )Güzel sonuçlar elde ettim ve etmeye devam ediyorum. Eğer sizin de benim gibi çevrenizde sen yapamazsın diyenleriniz varsa uzaklaşın hemen ve onları seyirci yapın hayatınızda, otursunlar koltuklarına ve neler yapabileceklerinizi izlesinler. İnanın ki siz kendinizse inandığınız takdirde kimsenin inancına ve desteğine ihtiyacınız kalmayacak.

Yorumlar

Popüler Yayınlar